zondag 30 september 2012

Passie


Het afgelopen jaar ben ik heel bewust bezig geweest met  wat mij motiveert, dat wat maakt dat ik niet het gevoel heb dat ik naar mijn werk moet maar mag. Ik krijg iedere dag opnieuw energie van het feit dat ik die zaken doe waar ik oprecht in geloof. Mijn passie is innovatie,

Voor mij is er niets mooier dan iedere dag samen met een team van gemotiveerde mensen een bijdrage leveren aan het “uitdagen van de bestaande situatie”. Steeds opnieuw kritisch kijken of processen sneller, beter of slimmer kunnen, om vervolgens die inzichten en ideeën te vertalen naar concrete toepassingen, diensten en adviezen. Dat is wat voor mij telt!

Gelukkig zie ik de afgelopen jaren meer en meer aandacht bij collega’s voor het belang van innovatie, dit leidt tot interessante nieuwe diensten en bedieningsconcepten. Niet alle innovaties zullen succesvol worden. Maar iedere verandering die wordt ingezet, hoe klein dan ook, draagt bij aan het tot stand brengen van de veranderingen in onze branche die noodzakelijk zijn om ons mooie vak mee te laten gaan met haar tijd.

Passig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten